Asistentul AI Zalando, bazat pe modelele proprii ale companiei și tehnologia OpenAI, este acum disponibil în cele 25 de piețe Zalando, în limbile locale. În același timp, Trend Spotter se extinde în patru noi orașe – Amsterdam, Londra, Varșovia și Zurich – oferind inspirație de stil pentru clienții din toate piețele.
Asistentul AI al Zalando, construit cu modele proprii ale companiei și de modelele de LLM/Large Language Models ale OpenAI, oferă acum clienților din toate piețele sfaturi personalizate de modă în limbile locale. Acesta le permite clienților să navigheze prin oferta diversificată Zalando cu întrebări intuitive, cum ar fi: „Ce ar trebui să port la aniversarea de 60 de ani a tatălui meu, în noiembrie, la Barcelona?” Asistentul înțelege contextul – precum locația, vremea și ocazia – pentru a face recomandări informate.
„Clienții noștri se așteaptă să găsească inspirație pe Zalando, iar noi știm asta. De aceea, extinderea Asistentului Zalando pe toate piețele este un pas important în angajamentul nostru de a îmbunătăți experiența clienților, făcând mai ușor pentru aceștia să descopere ceea ce se potrivește stilului și nevoilor lor individuale”, spune Daniel Rogiński, General Manager pentru România și Europa Centrală și de Est la Zalando. „În același timp, datorită Trend Spotter, putem oferi și mai multă inspirație, bazată pe cele mai noi tendințe din 10 capitale europene ale modei.”
Trend Spotter, disponibil anterior în șase piețe cheie, este acum extins la nivel global. Construit cu modele proprii ale companiei Zalando, clienții pot descoperi tendințe emergente în zece capitale diferite ale modei în fiecare săptămână și pot vedea ce este în trend local și la nivel european. Fiecare articol prezentat vine cu o explicație despre motivul pentru care este listat în Trend Spotter în acea săptămână și dacă este legat de o tendință globală sau locală.
Aceste dezvoltări întăresc obiectivul Zalando de a deveni principalul ecosistem european de e-commerce pentru modă și lifestyle, oferind clienților interacțiuni personalizate și de impact.