Victoria’s Secret, liderul în retail de specialitate în lenjerie intimă și produse de înfrumusețare, colecții de fashion, parfumuri fine, îngrijire de corp și loungewear va deschide un nou magazin în București.
Noul magazin va fi în Mega Mall și are un design inovator care crează un spațiu îmbietor, navigare simplificată pentru clienți și o experiență de shopping desăvârșită. Magazinul va oferi o selecție de sutiene iconice ale brandului, chiloți și lenjerie de noapte dintr-o selecție de colecții, dar și Victoria’s Secret Beauty care include parfumuri iubite.
În noul magazin se vor putea face și fitting-uri de sutien personalizate, gratuit, fără programare prealabilă.
Pentru a sărbători deschiderea noului magazin, Victoria’s Secret a lansat o experiență pop–up deschisă în Mega Mall miercuri, 27 martie, cu cele mai iubite colecții de sutiene Victoria’s Secret, parfumuri populare și probări de sutiene gratuit.
Victoria’s Secret (NYSE: VSCO) este cel mai mare retailer de lenjerie intimă de specialitate din lume, care oferă o gamă largă de colecții moderne, inclusiv sutiene, chiloți, lenjerie casual și articole sportive, precum și parfumuri și produse de îngrijire corporală. VS&Co este format din brandurile de top de pe piață, Victoria’s Secret și Victoria’s Secret PINK, care împărtășesc un scop comun de a inspira și încuraja clienții noștri în fiecare etapă a vieții lor, precum și Adore Me, un brand inovator de lenjerie intimă condus de tehnologie, cu orientare digitală, care servește femeile de toate mărimile și bugetele în toate etapele vieții. Suntem angajați să îi responsabilizăm pe cei peste 30.000 de asociați ai noștri dintr-o rețea globală de aproximativ 1.350 de magazine cu amănuntul în aproximativ 70 de țări. Victoria’s Secret se angajează să inspire femeile din întreaga lume cu produse și experiențe care le susțin rutina de îngrijire și le oferă încredere de sine, creând în același timp conexiuni pe tot parcursul vieții și susținând schimbările pozitive.