Campania prezintă o distribuție multigenerațională formată din cinci familii americane emblematice: Quincy Jones, SZA, Paloma Elsesser, Amber Valletta, Devon și Steve Aoki
Pentru Toamna 2023 Tommy Hilfiger readuce în atenție originile brand-ului printr-o campanie care reinterpretează perspectiva sa incluzivă asupra familiei; prin cromatica AND-ului său format din roșu, alb și albastru; și prin abordarea optimistă asupra stilului modern Americana. Distribuția multigenerațională prezintă familiile și prietenii lui Quincy Jones, SZA, Paloma Elsesser, Amber Valletta, Devon și Steve Aoki, care poartă noua colecție TOMMY HILFIGER – caracterizată prin stiluri prep atemporale și Classic American Cool.
„Această campanie este o sărbătoare totală a valorilor brand-ului nostru bazate pe apartenență și incluziune, cu accent pe familie”, spune Tommy Hilfiger. „Am reunit o distribuție incredibil de talentată care cuprinde prieteni și familii, ale căror legături profunde și sprijin ferm pe care și-l oferă îmi amintesc de relațiile puternice pe care le am cu cei dragi mie.”
Colecția Toamnă 2023 oferă o viziune modernă a stilului, inspirată atât de evadările în aer liber, cât și de elementele esențiale prep cool, Classic American, specifice TOMMY HILFIGER. În centrul colecției se află îmbrăcămintea pentru exterior prin geaca puffer New York, oferind o perspectivă modernă a modelului original din anii ’90, care în acea perioadă a captat atenția tinerilor cu branding îndrăzneț, culori puternice și forme supradimensionate. Cu o perspectivă contemporană asupra stilurilor de moștenire și a siluetelor de arhivă, produse specifice brand-ului prezintă un remix jucăuș și se regăsesc în întreaga colecție, inclusiv originalul Tommy Tartan, roșu, alb și albastru, dunga recognoscibilă și monograma TH.
Familiile sunt surprinse în cadre naturale astfel încît să fie portretizate bogăția personalității, interacțiunilor și mediilor sale. Prieteniile, comunitățile și culturile se reunesc în portrete intime, personale, care îmbrățișează un sentiment de optimism și bucurie împărtășită.
Quincy Jones cu familia
Legendarul producător, Quincy Jones, este o figură emblematică în lumea muzicii și a câștigat de 28 de ori premiul GRAMMY®. De mult timp, el și familia sa sunt percepuți ca inovatori din punct de vedere cultural, muzical și stilistic, având de asemenea o istorie profundă cu brand-ul TOMMY HILFIGER. La începutul anilor ’90, fiica sa Kidada a lucrat îndeaproape cu Tommy pentru lansarea TOMMY JEANS, ghidând creativ brand-ul către inovație și relevanță culturală. Fotografiată într-o casă clasică americană, familia emblematică poartă item-uri prep elevate din TH Collection.
Lui Quincy Jones i se alătură 21 dintre membrii familiei sale, inclusiv cei șapte copii ai săi: Kidada, Rashida, Kenya Kinski-Jones (împreună cu partenerul ei Will Peltz și câinele lor Banksy), Jolie, Rachel, Quincy Jones III și Tina; cei șase nepoți ai săi: Renzo, Eric, Jessica, Nea, Sunny Levine cu soția sa Abby și Donovan McClain cu soția sa Mary; cei 2 strănepoți ai săi: Billy Basie Levine și Tesla McClain și nepoata sa Hope Relan împreună cu cei doi copii ai ei, Lucki și Ram Relan.
SZA cu familia și prieteni
Nominalizată la Oscar®, câștigătoare a premiului GRAMMY® și a mai multor discuri de platină, de asemenea câștigătoare a premiilor MTV VMA și BET, SZA este o forță aparte în muzica contemporană. Pe măsură ce continuă să bată recorduri cu cea mai recentă capodoperă ale ei, SOS, lui SZA i se alătură prietenii și cei dragi într-o cadru casnic prin excelență american. Simțindu-se confortabil în denim clasic american, SZA și prietenii ei reprezintă viitorul muzicii și aspirațiile Americana.
Alături de SZA îi întâlnim pe: mama ei – Audrey Rowe, tatăl – Abdul Mubarak-Rowe, nepoata – Savannah Rowe, precum și cei dragi Amber Wilson, Madeline Miller, MeLisa Heath și Nova Harmon.
Paloma Elsesser cu familia și prieteni
O figură reprezentativă în lumea fashion, Paloma Elsesser, împreună cu familia și prietenii ei, înfățișează o reconectare la cultura Americana, în timp ce se pregătesc de activități în aer liber. Familia se bucură de un weekend la cabană, și poartă produse de sezon specifice pentru exterior, care prezintă o perspectivă contemporană asupra gecii puffer și overshirts căptușite din tartan. Sage Elsesser poartă produsul vedetă New York Check Puffer în cromatica clasică, roșu, alb și albastru – prezentând un remix al emblematicului Tommy Tartan.
Frații Paloma, Sage, Ama și Kanyessa McMahon sunt prezentați alături de mama lor Anedra Shockley-Elsesser, bunica Audrey Shockley, nepotul Daschel McMahon și prietenul Maurice Remy Weise. Paloma este un fotomodel american care a participat la show-ul TOMMY HILFIGER Toamna 2022 din cadrul New York Fashion Week, în timp ce Audrey Shockley, Anedra Shockley-Elsesser și Ama Elsesser au făcut parte din campania dedicată sărbătorilor de iarnă din 2021. Sage Elsesser este skateboarder, rapper, producător de discuri, artist vizual și model.
Amber Valletta cu familia
Amber Valletta este o persoană emblematică din industria fashion și este surprinsă alături de familia ei sărbătorind momentele petrecute împreună, în timp ce se întorc acasă ca să petreacă weekend-ul. Familia poartă outfit-uri create din straturi ușoare, realizate din produse esențiale care fac parte din garderoba clasică americană cool. Siluetele atemporale, inclusiv cămașa Oxford, pantalonii chino și blazerul bleumarin formează baza unui stil preppy îndrăzneț și elevat.
Imaginile o arată pe Amber Valletta și Teddy Charles împreună cu fiul lor, Auden, și copiii lui Teddy, Raphaël și Talulah. Alți membri ai familiei includ mama lui Amber, Teresa, și soțul ei, Robert. Amber este un supermodel și actriță americană, care a apărut pe coperta revistei Vogue, ediția americană, de 17 ori și a jucat în mai multe filme de succes. Teddy este un hairstylist renumit și lucrează cu o varietate de mărci de modă și publicații editoriale.
Devon și Steve Aoki cu familia
Pionieri în universul muzical și fashion, modelul și actorul Devon Aoki și DJ-ul și producătorul nominalizat la GRAMMY Steve Aoki au alături de ei copiii și membrii familiei unite din care fac parte, în timp ce petrec timpul împreună pe coasta Malibu. Familia modernă îmbracă produse din colecția capsulă Tommy x Pendleton și variante contemporane ale jachetelor puffer clasice, un mix vestimentar care îi păzește de hazardul vremii.
Imaginile îi prezintă pe frații Devon și Steve Aoki, fratele lor Kyle, nepoata Bella, copiii lui Devon Hunter, Alessandra, Eleanor și Evelyn, mama lui Devon, Pamela Price și sora vitregă Ellie Price.
Credite Campanie
Fotografie: Renell Medrano
Styling: Carlos Nazario
Colecția Toamnă 2023 este disponibilă pe tommy.com, în magazinele TOMMY HILFIGER din întreaga lume și prin intermediul unor parteneri selecționați. În România colecția se găsește și în magazinele TOMMY HILFIGER din București Mall – Vitan, Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanța, AFI Brașov și Promenada Mall Sibiu.
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.