Lăptăria cu Caimac, producătorul de lactate de specialitate 100% naturale, anunță, începând de mâine, prezența la raft a sticlelor de lapte cu eticheta în ediție limitată. Este cel de-al treilea an consecutiv în care sticlele se îmbracă festiv în urma concursului de design, iar anul acesta vor fi „împodobite” cu ilustrația Claudiei Bălășoiu – câștigătoarea Marelui Premiu de 1500 euro. De asemenea, în perioada următoare, prin intermediul Pink Post, oamenii vor primi cărți poștale cu imaginea uneia dintre cele patru ilustrații finaliste și mesajele celor dragi.

Tema concursului de anul acesta a fost „Urări cu caimac”, iar una dintre noutățile ediției a venit tocmai din specificul temei. Mai exact, cele patru lucrări finaliste au fost transformate în cărți poștale pentru ca oricine să poată transmite celor dragi „urări cu caimac”, cu ocazia sărbătorilor de iarnă. Cărțile poștale cu ilustrațiile finaliste vor fi expediate în perioada următoare oriunde în țară, prin intermediul Pink Post, gratuit. Mai mult, ediția de anul acesta a avut o secțiune dedicată copiilor până în 14 ani, care s-a soldat cu un premiu de 500 euro, câștigătorul Premiului Junior fiind Adrian Brănescu.

„Anul acesta, Moș Nicolae a pus cadoul nostru pe rafturi, astfel că începând de mâine, 7 decembrie, găsiți sticla îmbrăcată festiv în magazine. Și acesta e doar începutul, în câteva zile o să fie expediate către oameni și cele peste 4000 de cărți poștale, pe care fanii ilustrațiilor le-au trimis către cei dragi. Sunt urări de bine de la cei dragi și sperăm să aducă un strop de fericire pe chipurile tuturor, mai ales că vin sub formă de carte poștală, în cutia de scrisori. Mulțumim partenerilor Pink Post pentru că ne-au ajutat să aducem o bucurie în plus celor ce s-au implicat în concursul nostru”, a spus Mădălina Cocan, co-fondator Lăptăria cu Caimac.

Concursul „Urări cu caimac” a avut loc în perioada 5 octombrie – 2 noiembrie 2021, iar în cadrul lui au avut ocazia să participe pasionații de design, indiferent de vârstă sau experiență. Din peste 400 de lucrări primite, juriul a ales 4 finaliste, iar fanii Lăptăriei au votat creațiile preferate pe site-ul Pink Post, din care a rezultat un singur câștigător. Cel de-al doilea premiu a fost ales prin tragere la sorți, pentru participanții care au cel mult 13 ani.