ALISIA ENCO este un nou brand pentru femei în afaceri, ce reflectă viziunea fondatoarei mărcii, antreprenoarea Alice Botnarenco, asupra ţinutei de business la feminin. Creat pentru a răspunde exigenţelor femeii contemporane – puternice, încrezătoare, dezinvolte şi echilibrate – ALISIA ENCO a fost construit în jurul unei piese centrale, camaşa. Camaşa, ca piesă-pilon a vestimentaţiei de afaceri, este, în opinia fondatoarei, un factor determinant pentru starea de bine a femeii în mediul de afaceri; astfel, misiunea cămăşii ALISIA ENCO este nu de a încorsetă, ci, dimpotrivă, de a elibera.  Accentul în dezvoltarea colecţiei cade pe calitatea ţesăturii – materialele folosite fiind doar bumbac 100%, în diferite texturi – şi pe confortul croielii – cămăşile ALISA ENCO au un set de caracteristici distincte, printre care se numără lungimea suplimentară, pentru a fi uşor purtate în orice context, gulerul drept şi uşor masculin, mânecile lungi şi lejere.

 

alisia-enco-un-brand-creat-de-o-femeie-de-afaceri-pentru-femeile-in-afaceri

Brandul ALISIA ENCO s-a născut din conştiinţa faptului că, dincolo de exigenţele copleşitoare ale unei simple cămăşi, se naşte un întreg univers de posibilităţi de a o purta şi asuma. Cămaşă albă, fiind recunoscută că “the little black dress” a ţinutelor de afaceri, a fost alesa şi drept piesă-icon a colecţiei ALISIA ENCO: o cămaşă sobră, lucrată cu atenţie la detalii – aşa cum însăşi o femeie trebuie să fie – şi dintr-un material natural, lejer. Colecţia propune şi cămăşi cu personalitate şi fler, distinctive prin eleganţa unui detaliu sau forţa unui imprimeu. Astfel, cămaşă Classic with a Twist, cu guler drept, masculin şi manşete conturate, în culori aparte, s-a născut din dorinţa de a aduce o notă ludică unei piese de altfel construite în standardul reprezentativ pentru rigorile ţinutei de business. Colecţia Creative Business, pe de altă parte, a fost creată pentru a provoca: prin forţă imprimeului, a culorii, a texturii şi a formei, să atragă în afara zonei de confort în ceea ce priveşte vestimentaţia în afaceri.

 

Gama de cămăşi este completată, momentan, prin colecţia de eşarfe, care propune atât variante clasice, cât şi pentru manşetă, toate din mătase, cu imprimeuri puternice. În scurt timp, acestora li se vor alătură modele Signature, dar şi alte accesorii pentru ţinută feminină de business. Viziunea ALISIA ENCO pe termen lung este de a crea o gama completă, care să genereze un nou suflu în atitudinea vestimentară a femeii pentru care a fost creat acest proiect, femeia pe umerii căreia a fost construit şi sloganul For creative women în business.

Colecţia ALISIA ENCO se comercializează în prezent exclusiv prin intermediul propriului magazin online. Livrarea produselor se realizează oriunde în lume, iar transportul în România este gratuit.
Alice Botnarenco este antreprenor şi preşedinte fondator al organizaţiei Femei în Afaceri, comunitate de business adresată exclusiv femeilor. Cu o experienţă bogată în afaceri şi iniţiativa profesională, Alice şi-a lansat primul business la vârstă de 23 de ani. În anul 2009, la începutul perioadei de recesiune, Alice a înfiinţat organizaţia Femei în Afaceri, din nevoia asumată de a se consulta cu alte femei-antreprenor, dar şi cu specialiste în domeniile lor de activitate, pentru a problematiza contextele specifice mediului de business şi a găsi împreună suport, soluţii şi conexiuni. În prezent, comunitatea are peste 2000 de membre în grupul de pe Linkedin, acolo unde a şi început Femei în Afaceri, şi peste100 de membre pe prima platforma online din România dedicată mediului de business feminin. Alice Botnarenco este Mentor în cadrul European Network of Mentors for Women Entrepreneurs iar, în anul 2012, a reprezentat România la Global Summit of Women.

Despre Femei în Afaceri
După 5 ani de existenţa, cu peste 200 de evenimente de business networking feminin, o conferinţă internaţională, 70 de speakeri şi mii de participante, organizaţia Femei în Afaceri promovează mediul feminin de afaceri din România şi oferă sprijin pentru dezvoltarea la nivel naţional şi internaţional antreprenoarelor, dar şi specialistelor care lucrează în companii în poziţii de middle şi top management.