Pe 22 noiembrie 2014 a avut loc, la Hotel Crowne Plaza Bucureşti, Conferinţă susţinută de Alfie Kohn, unul dintre cei mai cunoscuţi speakeri internaţionali pe teme de parenting şi educaţie. Prezentările s-au axat în jurul ideii de Parenting necondiţionat, aducând în discuţie concepte precum recompensă şi pedeapsă, condiţionare, ameninţare şi cooperare.
Evenimentul, organizat de Asociaţia Totul Despre Mame, afost promovat pe site-ul www.totuldespremame.ro şi pepagina de Facebook a Asociaţiei, dar şi pe site-urile sipaginile sponsorilor şi ale partenerilor media.
Gama Infant UNO a fost prezentă la eveniment în calitate de sponsor, ieşind în evidenţă cu un spider jucăuş, care asurprins esenţa gamei, în ansamblul ei, punând, în acelasitimp, în valoare caracteristicile fiecărui produs în parte.
La conferinţă au participat aproximativ 500 de persoane, în special mămici sau viitoare mămici, din categoria „premium”, cu venituri peste medie, active pe site-uri şi forumuri de parenting, mari consumatoare de informaţii privind creşterea şi îngrijirea bebeluşilor – adevăraţi influencer-i, atât în mediul virtual, cât şi off-line, în cadrul comunităţilor de mamici din care fac parte. Astfel, Infant UNO a putut comunica eficient, către un public ce coincide cu target-ul său şi care poate asigura diseminarea informaţiilor despre produsele sale, prin generarea de word-of-mouth¸ către publicuri mai puţin active, dar receptive.
Pentru a promova noua gamă şi pentru a facilita discuţiile despre produsele sale, mămicile prezente au primit câte un pacheţel conţinând mostre de Infant UNOCrema şi Infant UNO Ser fiziologic, dar şi kitul de comunicare Infant UNO, format dintr-un flyer cu informaţii despre produse, un sistem origami pentru copii, cu instrucţiuni deasamblare, dar şi câte un brand reminder, sub formă unui carnetel magnetic pentru frigider, cu logo-ul gamei – toatea cestea prezentate într-o mapă colorată, ce respecta caracterul ludic al gamei.
Feedback-ul primit a fost unul pozitiv; majoritatea părinţilor care au vizitat standul au fost interesaţi de produsele Infant UNO, de compoziţia acestora, de disponibilitatea lor pe piaţă. Majoritatea întrebărilor au fost legate de ingrediente, substanţele naturale pe care mizează gama fiind apreciate de cea mai mare parte a vizitatorilor, dar şi de prezenţa produselor în diverse farmacii. Produsele care au generat cel mai mare interes au fost Infant UNO Soluţie pentru igienă auriculară şi Infant UNO Gel gingival, pentru părinţii cu copii foarte mici, dar şi Infant UNO Jellyvit OMEGA 3 şi Infant UNO Sfeclisor, în cazul părinţilor cu copii de peste 2 ani. Gama Infant UNO oferă o îngrijire delicată şi sprijină dezvoltarea armonioasă a copilului încă din primele zile de viaţă, având în componenţă ingrediente naturale, care îl protejează şi îl ajută să crească sănătos. Mai multe informaţii despre produsele din gama Infant UNO puteţi găsi pe site-ul www.infantuno.ro şi în farmaciile partenere.