Cori Grămescu împreună cu AD Pharma Group lansează o nouă categorie de produse – Alimente Funcţionale

Category: DIETĂEVENIMENTEFRUMUSEȚE&SĂNĂTATENOUTĂȚI

Marţi, 07 iunie, a avut loc evenimentul de lansare a unuia dintre cele mai ambiţioase proiecte din portofoliul   companiei A&D Pharma, EVITAL Funcţional Food.

Într-o atmosferă revigorantă, la o limonadă cu ananas şi ghimbir, invitaţii presei alături de Anca Serea, Diana Dumitrescu, Adina Halas, Florentina Opriş, Mihaela Călin, Luana Ibacka, Roxana Blagu, Cristina Cioran, Maria Andrei, Sonia Argint Ionescu şi alte nume cunoscute în peisajul monden au stat de vorbă cu Cori Grămescu, amabasadorul EVITAL Funcţional Food şi Valentin TONCEAN, COO AD Pharma, despre noul program creat de specialiştii EVITAL, SUPER BODY RESET 3-10- 3-3.

Alimentele funcţionale parte din program au prins viaţă în improvizaţia muzicală a pianistului Iulian Neculache, iar invitaţii au putut degusta SUPER ANANAS, DETOXASE, SUPER ORANGE şi SUPER FRULLATO la barul special amenajat.

8

Cori Grămescu a povestit despre implicarea ei în acest proiect, despre ce înseamnă un aliment funcţional şi despre importantă acestui program în viaţă noastră de zi cu zi. În urma unei vieţi urbane agitate, cu tot ce înseamnă acest lucru: hrană din agricultura industrializată, procesarea alimentelor, traiul într-un mediu poluant şi stresant este nevoie de un aport real de încărcarea cu vitamine, minerale, antioxidanţi, care de cele mai multe ori nu se mai regăsesc în alimentaţia noastră. “Alimentele funcţionale din programul SUPER BODY RESET 3-10- 3-3 au un gust plăcut, sunt uşor de folosit, nu au adaos de zahăr şi nu conţin gluten, fără restricţii alimentare, recomandate chiar şi celor cu diabet zaharat”, a mai adăugat Cori.

“EVITAL Funcţional Food este un proiect nou şi ambiţios, care se înscrie în preocuparea noastră continuă de a dezvolta produse inovatoare venind în întâmpinarea nevoilor persoanelor care îşi doresc o viaţă sănătoasă pentru o lungă perioadă de timp”, a spus Valentin Toncean.

 

SUPER BODY RESET 3-10- 3-3 are că efect purificarea organismului prin eliminarea toxinelor şi aportul de nutrienţi, fiind compus din patru alimente funcţionale care se consumă pe parcursul a trei săptămâni, după cum urmează:

– SUPER ANANAS®, Primul aliment funcţional dedicat în întregime reducerii retentiei de apă din ţesuturi, 3 zile

– DETOXASE®, Primul aliment funcţional dedicat detoxifierii şi revitalizării organismului, 10 zile

– SUPER ORANGE®, Primul aliment funcţional dedicat în întregime susţinerii sistemului imunitar al organismului, 3 zile

– SUPER FRULLATO®, Primul aliment funcţional dedicat în întregime asigurării aportului de vitamine, minerale, antioxidanţi şi prebiotice, 3 zile.

22

Începând cu luna iunie, produsele vor fi disponibile în farmaciile Sensiblu selectate şi online, pe  www.evitalfunctionalfood.ro, www.bioportal.ro

Mai multe detalii despre program sunt disponibile pe: www.evitalfunctionalfood.ro şi pe Facebook/EVITAL Funcţional Food

Despre Cori Grămescu

Cori Grămescu este coach de lifestyle şi nutriţie, designer de programe de antrenamentsi creator al metodei Ultimate Pilates. Conduce propriul business din anul 2007, sala LadyFIT Gym – the first gym for delicate women, dedicată în exclusivitate femeilor. În prezent, ea îşi încheie MBA-ul la Maastricht School of Management.

În activitatea ei, Cori a antrenat peste 12.000 de femei de toate vârstele şi a coordonat antrenamentele personale pentru mai multe persoane publice din România. S-a pregătit sub îndrumarea unor nume mari din fitness-ul mondial: Viveca Jensen, Shellie Blanks şi Billy Blanks, Rebecca Barthel, Barbara Morini, Michael King şi Malcom Muirhead.

Despre AD Pharma

17AD Pharma este cel mai mare şi mai dinamic grup farmaceutic din România care oferă servicii regionale de marketing&vânzări în domeniul farmaceutic în Europa Centrală şi de Est. Fondat în 1994, Grupul AD Pharma operează trei linii de business.

Linia de business de Marketing&Sales oferă servicii de valoare adăugată producătorilor internaţionali de medicamente, în zona Europei Centrale şi de Est. Divizia este în proces de dezvoltare regională în urmă extinderii birourilor în Bulgaria, Polonia, Slovacia şi Ungaria şi atingând astfel o piaţă de 90 milioane de locuitori. Divizia de Marketing&Sales funcţionează că un „one stop shop” pentru parteneri strategici, producători de medicamente care doresc să înregistreze şi să comercializeze produse farmaceutice şi dispozitive medicale în regiune.

AD Pharma contribuie la ameliorarea nivelului sectorului sanitar în ţările unde activează, promovând produse şi servicii de calitate atât la nivelul pacienţilor, cât şi în farmacii şi spitale.

0